28 Mart 2013 Perşembe

OKUDUM, BİTTİ ; CAN ÖYKÜ ANTOLOJİSİ, 90 YAZAR 90 ÖYKÜ ANTOLOJ



Hiç bu kadar uzun sürede bir kitabı bitirdiğimi hatırlamam. En kalın kitapları bile en çok 10 günde okurdum ama araya birçok şey girmesinin yanında roman gibi bir bütünlük içinde olmamasından kaynaklanıyor hikayelerin. Her biri kendi içinde başlayıp, 3,5,10 sayfa süren ve sona eren hikayeler. Şunu gördüm hikaye okurluğu bana göre değilmiş. Ben yine romanlarıma dönmek istiyorum.Aşağıda en çok ilgimi çeken , okurken keyif aldığım, merakla okuduğum hikayeleri ve yazarlarını veriyorum. 
Bakalım sizin ilginizi hangileri çekecek.

PERİDE CELAL ; AĞAÇ
NECATİ CUMALI ; AYLI BIÇAK
FAİK BAYSAL ; FERDANE
DENİZ KAVUKÇUOĞLU ; CANIM ACIYOR BABA
OSMAN ŞAHİN ; ÖLÜM OYUNU
LÜTFİYE AYDIN ; MAHZAL
İLKNUR ÖZDEMİR ; ZORBA
MEHMET ZAMAN SAÇLIOĞLU ; BÜYÜK GÖZ
MURAT GÜLSOY ; KENDİNİ ORHAN PAMUK SANAN ADAM
AKIN SEVİNÇ ; DURUP DURURKEN

Kitabın son sayfalarında tüm yazarların kısa birer özgeçmişleri bulunuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe