10 Mart 2013 Pazar

BU BANA ÇOK İYİ GELDİ :))





Birşey farkettim geçen hafta? Ne diye sorarsanız uzun zamandır uzun dediğimde 1 ay kadardır online alışveriş yapmamışım :)) Hemen bir sörfe başladım ne alsam ne alsam diye. Tabi ki kitapta karar kıldım. Araştırdım HEPSİ BURADA'da karar kıldım. Şu ara 75 TL. üzeri alışverişlerde kitap kulübünden güzel bir kupa hediyesi var. Kupanın üzerinde ünlü roman kahramanlarının isimleri yazılı içerisinden bir poşet çay da çıktı ve hemen su ısıtıldı ve mis gibi çay eşliğinde kitaplar incelemeye alındı.Ayrıca birde tek kullanımlık sıvı deterjanı hediyesi de vardı, bunlar sürpriz oldu tabi , önemli olan kitaplardı ama böyle ufak tefek sürprizler beni her zaman mutlu eder :))  Kargo da ücretsiz ayrıca, kampanya devam ederken bu aralar kitap alacaksanız bu fırsatı kaçırmayın derim. Tabiki sizler için fotoğrafladım, kitapları aşağıda görüyorsunuz.




Bu aralar butik pastacılığa yeni bir kitap daha eklendi. Peggy Porchen hem o leziz tarifleri hemde bu başarısını nasıl kazandığını anlatmış okurlara, kütüphanemde diğer pastacılık ve yemek kitap ve dergilerimin yanındaki yerini aldı, pespembe, içacıcı bir konsepte sahip, fotoğraflar çok güzel.Bir gün Londra'ya yolum düşerse mutlaka butik pastanesine uğrayıp yerinde tatmak isterim.

Uzun zamandır okumak istediğim Laurent Gounelle'ye ait Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer ve Mutlu Olmak İsteyen Adam ,
Ece Temelkuran'a ait Düğümlere Üfleyen Kadınlar,
Ve Ahmet Batman'a ait Soğuk Kahve adlı kitaplar bulunuyor.

Şu an elimde henüz kitabın yarısına geldiğim Can Öykü Antolojisi biter bitmez, ki ben hiç bu kadar uzun sürmemiştir bir kitabı bitirmem ama öykü okuyuculuğu gerçekten farklıymış, çünkü bir hikayeyi bitirdikten sonra onu özümsemek için ara vermek gerekiyor, diğerine geçmeden önce kafayı bir boşaltmak. O nedenle roman gibi hani konuyu iyice özümsedikten sonra giriş bölümünde , gelişme bölümü akıcı ise elinden bırakamazsın ve vaktin varsa hadi şu kadar daha hadi bu kadar daha okuyayım diye bir bakarsın çabucak bitivermiş. Bundan sonra kolay kolay hikaye okumam herhalde, lütfen hikayeseverler bana kızmasın, onunda yeri ayrı ama bana göre değil. Kitapları da bir önce okumaya ve sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Bol kitaplı günler diliyorum hepinize....

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe