18 Nisan 2013 Perşembe

OKUDUM BİTTİ ; Ahmet BATMAN - Soğuk Kahve





Ahmet Batman bu kitabında kadın-erkek ilişkilerine dem vurmuş. Kısa kısa anlatılar başlıklar altında sunulmuş. Sanki biri seninle sohbet ediyormuşçasına hissediyorsun kitabı okurken. Sen, ben, onlar, herkes okudukça kendilerinden birşey bulabileceği noktalara değinmiş. Okurken beğendiğim cümleleri işaretledim, dönüp bir daha baktığımda beni etkileyen sözleri hemen bulup okuyayım diye. Güzel bir anlatım olmuş, tavsiye ederim. Aşktan canı yananlara, yalnızlara, aradığını bulamayanlara........ Ve daha fazlası. Yanında kahvenizde varsa dikkat edin, soğutmayın kahvenizi :)) Çünkü okumaya daldığınızda unutuyorsunuz herşeyi kahveniz soğuyuveriyor :) O nedenle soğuk birşeyler hazırlayabilirsiniz kendinize içmek için :)

İşte okurken işaretlediklerimden bir kısmı :


Bana söz ver ve kendine iyi bak demiyorum.
Kendine söz ver ve bana iyi bak...
Öyle yetenekliyim ki, senden giderken bile senle kalıyorum.      




Yalnız olmanın en güzel yanı da terk edecek kimsen olmaması.



Açık sözlü olduğunuzda kaybettiğiniz her şey, aslında kazandığınız bir değerdir ve çoğu insan değersizliği seçtiğinden açık sözlü olamaz.



Elmacık kemiklerini öptüğümde tuz tadı gelsin istemiyorum.
Bu seni nasıl sevdiğimi anlatan en havalı cümle olsun.


     




4 yorum:

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe