8 Nisan 2013 Pazartesi

ERGİN'İN PANDA KUTU ETKİNLİKLERİ :))





İnanın çok eğlenceliydi, Ergin'le beraber bende ona yardım amaçlı yaptım ama çok eğlendim. Değişik yeni birşeyler yapmak, mutluluğu adeta gözlerinden okunuyordu. Yaptıklarımız sırasıyla aşağıda, tavsiye ederim. 
Bu arada sevgili Damla daha önce Panda Kutuyu tanıttığım postun altına yorum yapmış ilk defa duyduğunu kendisi birkaç aydır Bardabas sitesinden bu tarz çocuklar için etkinlik kutuları aldıklarını ve çok eğlendiklerini söyledi, denemek için ondanda istedim, gelince sizleri hemen haberdar edeceğim.


Panda kutudan toplam 4 etkinlik çıktı.
Ve biz 3 günde bitiriverdik, çok zevkliydi, ve oğlum Ergin her aşamasını dikkatle yapıyordu, doğrusu görülmeye değerdi.


İşte ilk etkinliğimiz şişede okyanus. Olmuş mu ?
Daha öncede söylemiştim tüm malzemeler kutudan çıkıyor, ekstra hiçbirşey aramıyorsunuz.






Bu da ikincisi, kil hamurunu yoğurup kavanoz kapağının her yanını kaplıyorsunuz ve deniz kabuklarını irili ufaklı gönlünüze göre yerleştiriyorsunuz ve sonuç aşağıda....





Renkli kartonları rastgele kesip tutkalla resmin üzerine istediğiniz şekilde yapıştırıyorsunuz. Balıklı olan Ergin'imin birde yıldızlı olan vardı onuda yeğenim Çağla yaptı :) Malzemeler bol ve bereketli yani.






3'ü bir arada...







Ve 4.cü son etkinliğimiz. Kartondaki deniz hayvanları kesildi bu kısmını ben yaptım, içlerini canım oğlum Ergin boyadı, uçlarından ataçları tutturduk, karton kutunun içine yerleştirdik, çıtalara ipleri bağladık, uçlarına da mıknatısları yerleştirdik ve oltalarımızla başladık balık tutmaya, çok güzel ve eğlenceli bir vakit geçirdik.









0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe