27 Mart 2013 Çarşamba

670 GRAM İLE HAYATA TUTUNMAK VE PRİMA PAMPERS


Küçük şeylerden mutlu olur musunuz, olurum diyende vardır olmam diyen de....
Ama olmak gerek bence...
Kızarız, üzülürüz, seviniriz, dövünürüz evet duygular insanlar için var hepimiz için ama herşeyi dozunda yaşamak güzel.
Mesela takımı kaybeden taraftar sanki dünya batmış gibi dövünür, itiraf ediyorum eskiden bende fanatiktim ama zaman geçince yaşadıklarım, gördüklerim ve öğrendiklerimden sonra bana bazı şeyler çok anlamsız gelmeye başladı.

Cumartesi günü kapım çaldı, beklediğim bir kargo değildi, kapıyı açtım ve paketi teslim aldım. Nedir ne değildir diye düşünürken, sevgili Prima yetkililerinin hazırlamış olduğu kitap, cd, kitap ayracı ve küçük bir nottan oluştuğunu gördüm.

Kitap İnci Candemir'in kaleme aldığı 670 gr. ile Hayata Tutunmak adını taşıyan gerçek bir hikaye.İnci Candemir'in  5,5 aylık olarak  670 gr.ağırlığında dünyaya gelen prematüre oğlu Can ile birlikte geçirdikleri 130 günlük  hayata tutunuşunu anlatan bir kitap. Daha önceki aldığım kitaplara geçiş yapacakken önceliği bu kitabı okumaya ve sizlerle paylaşmaya karar verdim.

TEŞEKKÜRLER PRİMA PAMPERS :))

KİTAPSIZ GÜNÜMÜZ GEÇMESİN....

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe