21 Ağustos 2012 Salı

AĞUSTOS KUTULARIM :))


    AĞUSTOS VANİLYA CLUB.........



Vanilya Club'ın Ağustos kutusu aslında 1 Ağustos'ta tamda doğumgünümde elime ulaştı :)) İlk hediyemi almıştım fakat daha yeni postunu yayınlayabiliyorum o aralar bilgisayarım tamire gitmişti tam bayram öncesi elime ulaştı ancak sizlere aktarabiliyorum. Ama ilk kutuya göre biraz daha az özenle hazırlanmıştı sanki sadece dış kargo kutuya konulmuştu sarı kutusu yoktu e haliyle "kutu" adına yakışmamıştı ama içeriği güzeldi.Sadece tek birşeyi fotoğraflayamamışım oda hemen kullandığım içindir. Tek kullanımlık -seyahat için ideal bir ürün- diş macunlu diş fırçası poşetinden çıkart fırçala ve at. Çok köpürmediği için beni pek tatmin etmedi :)) alışmışız beyaz beyaz köpürene dek dişleri fırçalamaya kuduz olmuş gibi :))))



AĞUSTOS LİLA KUTU......

Bu ay birincisi elime ulaşan Lila kutu hediye ürünleriyle beraber dopdoluydu. Hemen fotoğrafladım elime 14 Ağustos gibi ulaştı çok şık bir kutuya sahipti bakalım ikinci ayda da bu özen devam edecek mi :) İhtiyacım olan ve almayı düşündüğüm bir üründe pudraydı ve kutuda gördüğümde çok mutlu oldum hemen rengini denedim ve arasam denesem ancak bu kadar uyardı.







3 yorum:

  1. bu ayın ürünleri güzelmiş.. Bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sizi blogger annelerinden buldum ve hemen izlemeye aldim.
    Cok guzel bir blog olmus
    sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Gece Kıyafeti, Teşekkürler Özge görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe