17 Temmuz 2015 Cuma

OKUDUM, BİTTİ... KENDİNİ BİLEN RABB'İNİ BİLİR / UĞUR KOŞAR



YAZAR: Uğur Koşar
YAYINEVİ: DESTEK Yayınları
SAYFA: 224

ARKA KAPAK


KİTAPTAN.....

Bir çocuğun gelecekle ilgili kaygıları yoktur, çünkü onun planları hiç olmamıştır ve bir çocuğun geçmişle ilgili pişmanlığı da yoktur, o sadece anın içinde varoluşunu yaşamaktadır. O özgürlüktür, o sevgidir, o aşktır, o bütündür.

Sayfa; 36


Olmak ise BİR'lik içinde hareket etmektir; olduğunda artık yaradan ile kucaklaşmışsındır, o zaman cennetin kapıları ardına kadar önünde açılmıştır.

Sayfa; 47


"EN BÜYÜK KEŞİF İNSANIN KENDİSİNİ KEŞFETMESİDİR."

Sayfa; 82


Ve ben diyorum ki yaşama yüreğiyle bakan bir insan, yaşama gözleriyle bakan milyonlarca insanın göremediğini görür.

Sayfa; 119

BENCE.....

Yazarın daha önce Allah De Ötesini Bırak adlı kitabını okumuştum. Bu okuduğum ikinci kitabı. Danışanlarının sorularından ve bu sorulara vermiş olduğu cevaplardan oluşuyor kitap. Dili biraz farklı sorulara verdiği cevaplarda. Bana bir ara psikiyatristlerin, psikologların ve kişisel gelişim kitaplarının gereksiz oldukları kanaatini bile düşündürten yerleri vardı. İnsan farkındalığın farkında olsa, egosunu yenmiş olsa, ve tam anlamıyla OLSA zaten dünya güllük gülistanlık olurdu. Az önce saydığımız hiçbir şeye gerek kalmazdı. Bir de kitabın içeriğini kitabın adıyla pek bağdaştıramadım. Yine de okuyup, karşılaştırmak gerekir. Basılan, okumamız için bir süreçten geçen her kitapta emek vardır ve okuyup ona göre karar vermeliyiz.



KEYİFLİ OKUMALAR




0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe