30 Temmuz 2015 Perşembe

OKUDUM, BİTTİ... ÇOKKÜLTÜRLÜ İSTANBUL MUTFAĞI / İLHAN EKSEN






YAZAR: İlhan Eksen 
YAYINEVİ: EVEREST Yayınları
SAYFA: 155


ARKA KAPAK



KİTAPTAN.....

Ölüyorum tanrım
Bu da oldu işte.

Her ölüm erken ölümdür
Biliyorum tanrım.

Ama, ayrıca, aldığın şu hayat
Fena değildir...

Üstü kalsın...

             CEMAL SÜREYA 


BENCE.....

İtiraf ediyorum bu kitabı online sipariş verirken kitabın adına vuruldum. Mutfak kelimesinin geçtiği her şeyi okurum ilgi alanıma girer ;)  Pek çok uygarlığa ev sahipliği yapmış eşsiz İstanbul'umuzda iz bırakmış Türk, Rum, Ermeni, Musevilerin mutfak kültürleri ile ilgili konular, bizzat o kültürde doğmuş, büyümüş kişilerden ilginç hikayeler ve tabi ki olmazsa olmaz birçok tarif var bu kitapta. Meraklılarına duyurulur.
Bu arada kitapta tam 31 adet yemek tarifi var ;)

 📚📖📚


KEYİFLİ OKUMALAR

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe