29 Mayıs 2015 Cuma

OKUDUM, BİTTİ... Cemalnur Sargut/Ya Allah'ın Sevdikleri





YAZAR: Cemalnur Sargut
YAYINEVİ: Nefes Yayınları
SAYFA: 256


ARKA KAPAK

Velîlerden birisi, bir gün câminin avlusunda otururken yanına bir zat gelir. Kendisine “İçeride Abdürrezzak Hoca Efendi güzelce vaaz veriyor, sen niye dinlemezsin?” diye sorar.

 Velî cevap vermez… Oturup kendi halinde tefekkürle hemhal olurken zat ısrar eder. Sonunda velî yerinden doğrulur ve zâta dönüp “Sen Abdürrezzak Efendi’den işitirsin, ben ise doğrudan Rezzak’tan!” der. Zat tekrar sorar: “O zaman buna delilin nedir?”

 O da “Delilim senin Hızır (a.s) olduğunu bilmemdir.” der.

 Zat şaşkındır… Hızır (a.s) Rabbine dönüp der ki: “Ey Allah’ım! Halbuki ben Sen’i sevenlerin hepsini bildiğimi sanırdım.” Allah’tan (c.c) gelen nida ise sarsıcıdır:

 “Sen Ben’i sevenlerin hepsini biliyorsun. Ama ya Ben’im sevdiklerim!”

 Bu kitap, işte ONLAR’ın hikâyesidir… S



BENCE...
Bazı kitaplar vardır okumaya başlarsınız ve hiç ama hiç bitmesin istersiniz. Cemalnur Sargut hocamızın kitapları da tıpkı bu hissi veriyor bana her seferinde. Sohbet programlarını okumak ayrı güzel, kitaplarını okumak ayrı bir güzel. 
Kitap 6 bölümden oluşuyor. Peygamber Sevgisi, Ehl-i Beyt, Kerbela Hadisesi, Hz.Hatice ve Hz.Meryem, Hz.Ebu Bekir ve Hz.Ömer, Hz.Osman ve Hz.Ali. 
Her bir bölüm kendi içinde devleşen bir kitap görünümünde. Anlam ve manalar , maneviyat , sevgi, dört halifenin yüklendiği anlamlar. tevbenin önemi, Peygamber Efendimizin (sav) in Hatice annemize duyduğu sevgi , İhlas suresinin ehemmiyeti ve surede hayat bulan dört halifemiz ve daha birçokları için mutlaka bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.  

Kitaptan....

En kıymetli gündür pazartesi. Peygamber'e ait bütün olaylar pazartesi günü olmuştur. Doğumu, miraca çıkışı, peygamber oluşu, göçü, vefatı, aklınıza hangi hadise gelirse, hepsi pazartesi günü olmuştur. ( S:140 )

Yalanın bahanesi olmaz. Öldürüleceğini bilsen doğruyu söyle derler. ( S:106 )


KEYİFLİ OKUMALAR

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe