26 Kasım 2013 Salı

ELDE VAR SANAT: SVETLANA KOLOSAVA




Rus müzisyen ve ressam olan Svetlana Kolosava elini tuval yerine kullanıp masalları ve manzaraları sol eline resmetmeyi tercih etmiş. Hiç fena olmamış, değişik bir çalışma. Düşünsenize masalı çocuğunuza anlatırken bir yandan da elinizde resmetmiş olduğunuz çizgileriyle aktarıyorsunuz, çok yaratıcı geldi bana.Sizce de güzel değil mi? Ben birkaç örnek resimleri internetten sizlerle paylaşıyorum daha fazlası, blogunda ve facebook hesabı üzerinden erişip görmek mümkün.











2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selda, görüşmek üzere:) Sevgiler...

      Sil

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe