14 Eylül 2012 Cuma

HOŞBULDUUUUUUUUM :)))

Kocaman , sıcacık bir MERHABA........
Evveet tatildeydim güzel vakit geçirdim , çok çabuk vakit geçti , her güzel şey gibi bu da bitti, yitti ve gitti :(( Ammaaaaaaaa sizleri çok özlediğimi itiraf etmeliyim ;) Tatilde tv, internet, bilgisayar yoktu cep telefonuda zaruri ihtiyaçlar dışında yoktuuu sakin, sessiz, teknolojisiz bir tatil geçirdim. Öreni, Cunda Adasını gezdik, gördük, fotoğrafladık, yedik, içtik, eğlendik . Fotoğraflar ve ayrıntılar başka bir postta gelecek. 

Dönüş ve hemen işe başlayış veee dönüğümde Vanilya Club kutum beni bekliyordu. İlki kadar özenle hazırlanmıştı bu kez veee sadece kozmetik ürünlerden oluşuyordu. Hemde çok şirin, tatlı HELLO KİTTY markalı tüm ürünler tam boydu. Hemencecik fotoğrafladım ve sizlerle paylaşıyorum, ben bu ay çok sevdim Vanilya Kutumu :)))

İŞTE KUTU İÇİNDEKİLER... :))





Kurdelasına bayıldım ilk kutumda krem renkti bu sefer bordo bundan sonrada mor olur inşallah :)))


Veeeeeeeeeee kutu açılıyor, her seferinde acaba bu defa ne var heyecanı, bunu seviyorum :)))



Sürpriiiiiiiiz :)) Hello Kitty markalı makyaj ürünleri ve bir de yara bandı :)))



Canım oğlum yara bandını çok sevdi erkek olmasına rağmen kedilere bayılır umarım büyüdüğünde de bu sevgisi devam eder annesi gibi korkmaz ( ilk itirafım :))) kedilerden korkuyorum napiiim ) 
Yara bandının hemen solundaki ruj şeffaf kutuda görüyorsunuz yeşil renkte , evet yanlış okumadınız yeşil :) Bilenleriniz eminim vardır bu ruju dudaklarınıza sürdüğünüzde vücut ısınızla pembe bir renk alıyor ve çok kalıcı. Saatlerce aynı kaldı yedim, içtim bardakta iz yoktu hatta canım oğlum Ergin'i yanaklarından öptüm ama iz yoktu :)))) Tavsiye ediyorum.
Hemen solundaki lip gloss, onun solundaki siyah eyeliner, öndede görüyorsunuz dörtlü göz farı hepsi birbirinden güzeldi doğrusu.



TEŞEKKÜRLER VANİLYA CLUB...




0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe