12 Mayıs 2013 Pazar

ANNE...





"Anne olunca anlarsın" . Bu sözü bekarlığında duymayan yoktur herhalde, kaç kere duyduğumu hatırlamıyorum, ama doğruymuş ANNE olunca anladım. Yaşı, cinsi ne olursa olsun her zaman onlar bizim bebeğimiz, büyümeyecek bir bebek:))) Oğlum 4 yaşında, kreşe gidiyor, çalışan annelerin çocuklarının kaçınılmaz kaderi! Cuma günü okuldan aldım eve gidiyoruz, annecim gözlerini kaparmısın dedi, kapattım. Birkaç saniye sonra açabilirsin dedi ve gözlerimi açtığımda dünyanın ennnnn  güzel ve ennnn anlamlı hediyesi yapılmıştı o gün benim için. Bir de üstüne üstlük yanaklara kondurulan güzel öpücüklerle de taçlandırılınca artık başka hiçbirşeyin önemi kalmamıştı. Allah onların hiçbir zaman eksikliklerini göstermesin. Sağlıklı, hayırlı, inançlı, dürüst, erdemli nesiller yetiştirebilmek nasip etsin Rabbim bizlere.

2 yorum:

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe