11 Temmuz 2012 Çarşamba

BİR KİTAP ETKİNLİĞİ SONRASI..




Merhabalar blog dünyasına adım attıktan sonra ilk kez bir etkinliğe katıldım konu kitaplar olunca uzak duramıyorum maalesef. Damla'nın blogunda geçtiğimiz haftalarda Kitaplaşalım mı? etkinliğine katıldım.
Sevgili Esra ile eşleştim. Etkinliğe katılırken istediğimiz 3 kitap ismini yazdık, bunlardan bir tanesini birbirimize hediye edecektik. Daha önce iki kitabını okuduğum Debbie Macomber'ın serinin 3.kitabı Bahçemde Yeşeren Umutlar listemdeki kitaplardan biriydi. Sevgili Esra bu çok istediğim kitabı seçip bana göndermiş, çok teşekkür ediyorum. Bununlada kalmamış yanlarına küçük birkaç sürpriz de eklemiş. Çok mutlu oldum, tekrar teşekkürler.
Elimdeki Kayıp Gül bitti ve hemen yeni kitabımı okumaya başladım bile :))

6 yorum:

  1. bende o kıtabı beklıorum Debbie Macomberı cok sevdım ben:)
    gule gule oku canım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okuyun... bahçemde yeşeren umutları okudum... Devamı değil derken sonunda süpriz yapıyor yazar:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel insanlar tanıyoruz böyle etkinlikler sayesinde :)
    Ben de yarın yollayacağım hediyemi çok heyecanlıyım.
    Katıldığın için tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Bricit bende seveceğime inanıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Dilek keyifle okuyorum inan, daha önceki kitaplarınıda bir solukta okumuştum. Sürprizlere bayılırım :))

    YanıtlaSil
  6. Evet Damla sana katılıyorum, çok güzel dostluklarda kurulabiliyor:)) Ben teşekkür ederim böylesine güzel bir konuda etkinliğe evsahipliği yaptığınız için...

    YanıtlaSil

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe