25 Haziran 2012 Pazartesi

HARİKA FIRSATLAR :))) HAYDİ SİZDE TANIŞIN...


Merhabalaaaaaaaaar :)))

Bu aralar aklımdasınız, klavyemdesiniz ama sık güncelleyemediğimin farkındayım ama kendime o kadar az zaman ayırabiliyorumki işte buda o nadir anlardan biri yorgun bir günün sonunda sizlerle birşeyler paylaşıyor olmak yorgunluğumuda bir ölçüde alıyor. Bugün sizleri 3 siteyle tanıştıracağım.Bunlardan iki tanesini yasemeninevinden.blogspot.com adlı siteden görmüştüm kendisi sevgili kuzenim olur :)) 





Bunlardan iki tanesi kadınlara yönelik ünlü markaların kozmetik, bakım , parfüm alanlarında 4-5 adet numunelerini abonelerine belli bir ücret karşılığında her ay özenle hazırlanmış paketler halinde yolluyorlar. Lilakutu.com üyeliğimi yaptırdım fakat aboneliği dolduğu için şu an yeni abone kabul etmiyorlar. Diğeri Vanilyaclub.com hem üyeliğimi hem de aboneliğimi yaptırdım, Temmuz ayında aksilik olmazsa ilk paketimi alacağım ve sizlerle paylaşacağım. Ayrıca abonelik aşamasında kısa bir anket var sizi ve cildinizin yapısını anlamaya yönelik ürünlerini ona göre yolluyorlar, bakalım benim hoşuma gitti umarım memnun olurum, ilk sizlerle paylaşacağım. Eminim birçoğunuz bunlardan haberdardır.
Sonuncusu çocuklara yönelik aylık paketler. Çocuk psikologları ve velilerle beraber hazırlanmış 3-6 yaş grubuna hitap eden ebeveynleriyle çeşitli faaliyetler yapacakları kutular yolluyorlar.Pandakutu.com anneler haydi sizlerde çocuklarınız için bir göz atın derim. 
Benim haberdar olduklarım bu kadar  sizlerin bildiği başka adresler varsa yorum kısmında paylaşmanız beni mutlu eder. 

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe