2 Aralık 2010 Perşembe

ÇOCUĞUM İÇİN İLKYARDIM ÖĞRENİYORUM !!!




Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı sertifikalı ilkyardım eğitimleri veren Artı İlkyardım Eğitim Merkezi tüm anne, babalara, bakıcılara yönelik " Çocuğum İçin İlkyardım Öğreniyorum" kursları düzenliyor.
8 saatlik ve tek günlük bir program olan bu eğitim 15 Aralık 2010 tarihinde Artı İlkyardım Eğitim Merkezi'nin İstanbul Koşuyolu'ndaki eğitim salonunda veriliyor.

Eğitim sırasında canlandırmalar ve simülasyonlarla, yaşanabilecek kazalar ve hastalıklar üzerinden uygulamalar, katılımcılarla birlikte, onlara temel bilgileri ve gerekli becerileri kazandırmak amacıyla etkileşimli eğitim yöntemleri kullanılarak gerçekleştiriliyor. Hafta içi ve haftasonu düzenlenen eğitimlere, anne ve babalar başta olmak üzere aileler, bakıcılar, anaokulu ve ilkokul öğretmenleri katılıyor. 

"Çocuğum için ilkyardım Öğreniyorum Eğitimi" ile ilgili ayrıntılı bilgi ve eğitim tarihleri ile ilgili duyurulara, www.artidanismanlik.com.tr internet adresinden ve Artı ilkyardım Eğitim Merkezi'nin 0216 340 17 03-04-08 numaralı telefonlarından ulaşılarak, katılım için kayıt yaptırılabiliyor. 

BENİM BAŞIMA GELMEZ DEMEYİN, ŞİMDİDEN ÖNLEMİNİZİ ALIN......
ÇOCUKLARIMIZ BİZİM HERŞEYİMİZ.........

0 yorum:

Yorum Gönder

CANIM OĞLUM ERGİN'İM

Lilypie Fourth Birthday tickers

Special design for Hayat Her Daim Güzel by GeCe